Logo Germisara

Conţinutul site-ului Permisiunea de utilizare a Site-ului este acordată de către proprietar „SC Complex Hotelier Germisara SRL” numai în următoarele condiţii:

a) Site-ul este utilizat exlusiv în scopuri personale şi necomerciale;
b) Conţinutul Site-ului nu este reprodus în medii on-line sau off-line fără acordul prealabil din partea titularului;
c) Acesta respectă în tot, cu titlu permanent prezenţele condiţii. Folosirea oricărui text, imagine, material din acest site în alte scopuri decît cele noncomerciale şi cele specificate în site, fără acordul scris al SC Complex Hotelier Germisara SRL., este interzisă, toate acestea fiind protejate potrivit prevederilor legii dreptului de autor.

Politica de rezervări. Pentru rezervarea camerelor completaţi formularul de pe site (www.hotelgermisara.ro) sau apelaţi nr. de telefon: + 40 – (0) 372-54-1000, + 40 – (0) 254-249-000. Pentru confirmarea rezervarii este necesară achitarea unui avans în concordanţă cu valoarea serviciilor solicitate.

Tarife. Toate tarifele afişate conţin tva-ul în condiţiile legii, sunt exprimate în EUR și se facturează în RON la cursul BNR din ziua emiterii facturii.

Anularea rezervării. Orice anulare de rezervare a camerei se va face numai în scris la recepţia hotelului, la rezervări email: rezervări@hotelgermisara.ro sau fax +40(0)- 254-249-100 în următoarele condiţii:
*Penalizare 30% din valoarea pachetului de servicii dacă renunţarea se face cu mai mult de 30 zile calendaristice înainte de dată sosirii
**Penalizare 60% din valoarea pachetului de servicii dacă renunţarea se face în intervalul 16-29 zile înainte de prima zi de cazare.
***Penalizare 100% din valoarea pachetului de servicii dacă renunţarea se face în intervalul mai mic de 16 zile de prima zi de cazare sau neprezentarea la dată programată.
****Pentru rezervările efectuate cu mai puţin de 5 zile anterior primei zile de cazare, penalizarea este de 100% din valoarea serviciilor contractate.

Sosirea şi plecarea. Primirea camerei (check-în) se poate face începând cu orele 14.00 Eliberarea camerei ( check-out ) se va face înainte de ora 12.00. Primirea camerei mai devreme, dar şi eliberarea acesteia mai târziu de orele menţionate mai sus este posibilă la cerere, iar preţurile acestor servicii sunt următoarele:  -pentru rămânerea până la orele 18.00 se va încasa 50% din tariful afişat/noapte ; -pentru rămânerea după orele 18.00 se va aplică tariful total afişat ; Oaspeţii care eliberează camerele până la ora 12.00 pot lasă bagajele la camera de bagaje, existentă la recepţie până la orele 18 fără costuri suplimentare. Pentru bagajele lăsate la camera de bagaje mai mult de 24 de ore se vor percepe cheltuieli de depozitare. În cazul în care bagajele oaspeţilor rămân şi după check out-ul de la ora 12, în camera , aceştia vor plăti o taxa suplimentară de utilizare a camerei conform tarifeleor afişate mai sus. Aceste solicitări ale clienţilor vor fi clarificate de către hotelier şi onorate numai în măsură în care hotelul nu are confirmări ferme pentru acele spaţii de cazare şi în limita disponibilităţii.

Cazarea. Copiii cu vârste cuprinse între 0-7 ani inclusiv cazaţi împreună cu părinţii beneficiază de gratuitate la cazare şi mic dejun, Pentru copii cu vârste cuprinse între 07-14 ani( exclusiv) cazaţi împreună cu părinţii se va percepe un tarif denumit supliment copil fără asigurarea unui pat suplimentar în camera. Va rugăm să ne comunicaţi atunci când solicitaţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pătuţ pentru copil 0-7 ani pentru a va putea onora solicitarea în limita disponibilului. Într-o camera de hotel se pot caza maximum doi adulţi şi un copil. Într-un apartament se pot caza maximum doi adulţi şi doi copii, copii cu vârste cuprinse între 0-7 ani împreună cu părinţii sau tutorii se va face gratuit,iar pentru iar pentru copiii cu vârste cuprinse între 7-14 ani( exclusiv) vor plăti un tarif denumit „Supliment copil” Copii cu vârstă de 14 ani împliniţi vor fi tarifaţi în condiţii de adult. Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului puteţi folosi următoarea signalistica: “ NU DERANJAŢI ! ” ; cu permisiunea dumneavostră se intră în camera în intervalul orar 08,00 – 15,00 pentru verificarea utilităţilor şi a curăţeniei, ora pe care o stabileşte clientul anunţând la recepţia hotelului. “VA ROG SĂ-MI CURĂŢAŢI CAMERA ! “;  se face curăţenie în camera dumneavoastră.

Ţinută. Dragi oaspeţi, Germisara Hotel Resort & SPA nu practică un cod vestimentar anume, dar recomandăm decentă şi respect pentru ceilalţi oaspeţi şi faţă de personal. Nu vor fi acceptate persoanele îmbrăcate în halat, costum de baie, maieu,şorţ, şlapi în restaurant, terasă, recepţia hotelului Germisara. Clienţii cazaţi primesc în camera halat, prosoape, şi şlapi unică folosinţă (în cazul în care nu aveţi şlapi). Accesul în zona wellness şi spa este permis doar în costum de baie, şlapi curaţi, prosop, halat, cască. Duşul este obligatoriu înainte şi la ieşirea din piscine şi saune. Este interzis accesul persoanelor cu boli dermatologice şi infecţioase , precum şi accesul minorilor sub 18 ani în bazin, neînsoţiţi sau nesupravegheaţi. Partintii se fac responsabili de acţiunile şi de securitatea copiilor. Pentru prezentarea la tratamente sau proceduri wellnes este obligatoriu duşul înainte, precum şi o ţinută compusă din halat, costum de baie, cască de baie (pentru hidrokinetoterapie, piscine şi proceduri la cadă), şlapi.

Servirea mesei. Este interzisă extragerea de alimente sau băuturi din incinta restaurantului, chiar dacă scopul este păstrarea acestora în camera. Alimentele servite în restaurant se vor consumă doar în incinta restaurantului. Pentru a servi alimente în camera de hotel va rugăm să va adresaţi serviciului de Room Service.

Mic dejun.  Se serveşte în sistem bufet. Produsele servite sunt: preparate/gustări calde, gustări reci, cereale, lapte, cafea, suc, ceai. Programul de servire este între orele 8:00 – 10:30.

Demipensiunea. În cadrul acestei oferte, mesele incluse sunt micul dejun (bufet) şi cină (servire la farfurie). Cină este un meniu prestabilit şi conţine: gustare rece/caldă, fel principal, garnitură, deşert, pâine. Există posibilitatea servirii meniurilor prestabilite pentru regim (diabet, desodat). Meniul se afişază în fiecare dimineaţă pentru ziua în curs. Programul de servire este între orele 18:00 – 21:30 (duminică – joi), respectiv 18:00 – 21:30 (vineri şi sâmbătă).

Pensiunea completă. În cadrul acestei oferte, mesele incluse sunt: micul dejun (bufet), prânzul (servire la farfurie) şi cină (servire la farfurie). Prânzul este un meniu prestabilit şi conţine: supă/ciorbă, fel principal, garnitură, deşert, pâine. Programul de servire pentru masă de prânz este între orele 13:00 – 16:00. Cină este un meniu prestabilit şi conţine: gustare rece/caldă, fel principal, garnitură, desert, pâine. Există posibilitatea servirii meniurilor prestabilite pentru regim (diabet, desodat). Meniul se afisasa în fiecare dimineaţă pentru ziua în curs. Programul de servire pentru masă de seară este între orele 18:00 – 21:30 (duminică – joi), respectiv 18:00 – 21:30 (vineri şi sâmbătă).

Fumatul. La Germisara Hotel Resort & SPA nu sunt disponibile camere pentru fumători. Dacă nu se respectă interdicţia cu privire la fumatul în camere se va percepe o suprataxa pentru igienizare Fumatul nu este permis în incinta Germisara Hotel Resort & SPA. Este permis fumatul doar în spaţiile semnalizate şi dotate corespunzător.

Animalele de companie. Regula generală este că nu este permisă cazarea în hotel a persoanelor însoţite de animale şi păsări. Este interzis accesul cu animale şi păsări de companie în restaurant, centrul spa, baza de tratament, centrul de conferinţe.

Spaţiul de parcare şi autoturismele. Parcarea se poate face în perimetrul hotelului, pe locurile speciale amenajate şi marcate, contra cost. Locurile de parcare amenajate sunt supravegheate video. Deşi luăm toate măsurile de precauţie pentru evitarea neplăcerilor va rugăm nu lăsaţi obiecte de valoare sau acte în interiorul autoturismelor, dacă o faceţi noi va informăm pe această cale că este pe răspunderea dumneavoastră. Taxa pentru locul de parcare este de 10 lei/zi, şi nu include servicii de pază, include doar costul cheltuielilor administrative cu spaţiul respectiv.

Bunuri personale şi obiecte de valoare. Accesul în camera de hotel din cadrul Hotel Germisara Hotel Resort & SPA este prevăzut cu sisteme electronice omologate. Camerele sunt dotate cu seif cu cod. Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere şi de la Camera de Valori de la recepţie pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm nici un fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Germisara Hotel Resort & SPA

Băuturi alcoolice. În cadrul Restaurantului Germisara este interzisă aducerea şi consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia. De asemenea, Restaurantului Germisara îşi rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantităţi mai mari şi devin recalcitranţi. Nu este permisă indroducerea şi consumul de băuturi alcoolice în centrul spa şi baza de tratament Nu este permisă prezentarea la proceduri medicale tarapeutice în stare de ebrietate.

Modalităţi de plata. Cardurile bancare acceptate pentru plata sunt Visa, Mastercard şi Maestro.Se acceptă şi plata în numerar în moneda naţională în limita plafonului legal stabilit sau transfer bancar, în acest ultim caz va rugăm să prezentaţi la cazare OP ul vizat de banca. Factură se va achita la prezentarea acesteia.

Bacşişul şi costurile serviciilor. Gratificaţiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clienţilor noştri şi nu vom solicită costuri suplimentare pentru servicii.

Politica de protecţie a mediului. Protecţia mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă privind această problema. Menţionăm că detergenţii folosiţi pentru spălarea şi sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fetelor de masă, halatelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător. Lenjeria şi prosoapele se schimbă la două zile, halatele de baie la trei zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne semnaliza dorinţa dumneavoastră de a schimbă obiecte de lenjerie şi prosoape va rugăm să le lăsaţi pe jos sau în cădiţă.

Dispute şi reclamaţii. Orice reclamaţie cu privire la servicii trebuie făcută în scris la recepţia sau secretariatul unităţii, dar nu după părăsirea unităţii . Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urmă aplicării acestor termene şi condiţii, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil , va intră sub jurisdicţia instanţelor judecătoreşti de la sediul SC Complex Hotelier Germisara SRL. Clauze finale:
Considerăm că orice client în momentul cazării sau în momentul accesării vreunui serviciu oferit de Germisara Hotel Resort & SPA ( camere de hotel, restaurant, bar, săli de conferinţă, SPA) a luat cunoştinţă de termenele şi condiţiile mai sus menţionate şi le-a acceptat tacit.